Poslednjih godina primetan pad u korišćenju SOS telefona

U toku prethodne godine oko 500 naših sugrađana koristilo je usluge SOS telefona. Za ovu godinu primetan je pad broja poziva u odnosu na isti period prošle godine, navode stručnjaci, povodom Međunarodnog Dana SOS telefona, koji je obeležen juče.
Psihosocijalna pomoć i podrška putem telefona, dostupna je svim sugrađanima putem Društva SOS telefona u Subotici. Ova usluga pre svega ima preventivni karakter, a stručno osoblje kroz besplatnu telefonsku SOS liniju, pruža podršku i pomoć osobama u kriznim situacijama.
Cilj Društva je očuvanje mentalnog i socijalnog zdravlja pojedinca, ali i prevencija suicida i nasilja u porodici. Neki od aktuelnih problema zbog kojih se građani javljaju jesu usamljenost, suicidalnost, depresivnost, problemi na relaciji roditelj-dete,ali i ekonomski problemi. Poslednjih godina primetan je pad u broju poziva navode iz udruženja.
Ukupno sedam stručnjaka dostupno je kroz svakodnevno dežurstvo na SOS telefon
024/ 553-000, u periodu od 17 do 22 časa.
Psihosocijalna pomoć putem telefona dostupna je na srpskom i mađarskom jeziku,a linija funkcioniše po principu anonimnosti. Kontinuirana delatnost Društva omogućena je zahvaljujući finansijskog podršci od strane lokalne samouprave.