Pokrajinska vlada je na današnjoj sednici analizirala rad lokalnih samouprava sa stanovišta njihove efikasnosti za profesionalno pružanje usluga građanima, kao i njihove spremnosti za sprovođenje projekata kojima se obezbeđuje ekonomski razvoj, na osnovu materijala koji je pripremio Pokrajinski sekretarijat za regionalni razvoj, međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu. Na sednici je konstatovano da su kancelarije za lokalni ekonomski razvoj (LER) organizovane u okviru opštinskih i gradskih uprava, uglavnom sa visokoobrazovanim kadrovima, pružile kvalitetniji rad u odnosu na prethodni period, što za rezultat ima veći broj pripremljenih i realizovanih projekata iz skoro svih oblasti iz izvornog delokruga opštine. U većini jedinica lokalne samouprave mesne kancelarije su umrežene i informatički povezane sa opštinskim upravama, što je dobar put približavanja elektronske lokalne administracije građanima svakog naseljenog mesta i preduslov efikasnom pružanju usluga građanima u mestu stanovanja. U 36 opština i gradova na teritoriji Vojvodine uveden je standard pružanja svih usluga građanima, kao i prijem i pružanje dokumenta na jednom mestu, kroz osnivanje uslužnih centara i građani su zadovoljni njihovim radom. Međutim, pružanje usluga „sistemom 48“, odnosno pružanjem odgovora na zahteve u roku od 48 sati, nije opravdalo svrhu uvođenja. Naime, ovaj sistem je uveden u 35 jedinica lokalne samouprave, ali funkcioniše samo u 10 lokalnih samouprava. Razlozi nekorišćenja su nezainteresovanost građana za korišćenje ponuđenih usluga, kao i tehničke prirode, što postavlja pitanje odgovornosti lokalnih samouprava koje su za uvođenje ovog projekta dobile sredstva iz budzeta Pokrajine.