Trend porasta online kupovine

Subotičani više preferiraju klasičan način kupovive robe u odnosu na online kupovinu koja beleži trend porasta tokom prethodnih nekoliko meseci. Iako je već postojao trend povećanja online kupovine u našoj zemlji, u periodu vanrednog stanja došlo je do ubrzanog rasta ovog oblika trgovine, kažu stručnjaci.

Iako stručnjaci beleže rast online kupovine proizvoda, Subotičani sa kojima smo razgovarali, kažu da ipak preferiraju tradicionalni oblik kupovine. Više je razloga za to, a svakako jedan od glavnih je i provera robe na licu mesta.

Trend rasta online poslovanja prisutan je već neko vreme, ali od marta meseca došlo je do naglog skoka ovog oblika rada, pa tako i online prodaje odnosno kupovine proizvoda, kažu stručnjaci. Prisutan je značajan rast u poslovnim online aktivnostima, a stručnjaci očekuju da će se trend rasta koji je prosek na godišnjem nivou, sada duplirati. Iako je prošao period vanrednog stanja i potrošači, kao i poslodavci, iskusili su ovaj oblik poslovanja, te njegove prednosti, što je svakako jedan od razloga, koji doprinose rastu.

Kada je reč o proizvodima koji su najprodavaniji, primetan je rast prodaje stvari iz redovne odnosno dnevne potrošnje, a veliki rast beleži prodaja prehrambenih proizvoda.