U Uslužnom centru Gradske kuće svi Subotičani koji imaju bilo kakvu nedoumicu u vezi sa otvaranjem naloga na portalu eUprave od danas na raspolaganju imaju šalter gde mogu dobiti podršku u kreiranju naloga na eUpravi i korišćenju usluga ovog portala.
Grad Subotica je lider u razvoju elektronskih usluga, rekao je prilikom otvaranja šaltera za podršku građanima u otvaranju naloga na portalu eUprava, direktor Kancelarije za informacione tehnologije i elektronsku upravu Mihailo Jovanović. On je podsetio da je naš grad pre nekoliko godina prvi krenuo sa razvojem različitih elektronskih sistema i sa njihovom primenom.
Preko šaltera u Uslužnom centru Gradske kuće Subotičani će od danas moći da dobiju podršku u otvaranju naloga na portalu eUprave. Ovaj punkt u Subotici samo je jedan od 140 punktova širom Srbije na kojima će građani moći da dobiju podršku, istakla je izvršna direktorka NALED-a, Violeta Jovanović.
Gradonačelnik Subotice Stevan Bakić je rekao da je danas veliki dan za Suboticu i da mu je veliko zadovoljstvo što je naš grad druga lokalna samouprava u Srbiji koja je otvorila šalter za otvaranje naloga na portalu eUprave. Građani će na ovom šalteru dobiti stručnu pomoć u kreiranju naloga na portalu eUprave, istakao je gradonačelnik Bakić.
Otvaranje šaltera za podršku građanima u otvaranju naloga na portalu eUprave sprovode Kancelarija za informacione tehnologije i elektronsku upravu, NALED i Evropska banka za obnovu i razvoj.