Kancelariji lokalnog ombudsmana tokom protekle godine obratilo se više od 1500 sugrađana. Najveći broj obraćanja bile su pritužbe na rad javnih preduzeća i ustanova čiji je osnivač Grad i to najviše zbog ćutanja administracije i zbog računa, dok je deo obraćanja bio iz sfere zaštite ljudskih prava.
Najveći broj obraćanja Subotičana u 2023. godini Kancelariji lokalnog ombudsmana bio je vezan za rad Centra za socijalni rad protiv kog je podneto 145 pritužbi. Od ukupnog broja obraćanja u 27 predmeta je bilo potrebno sprovesti postupak, a u 118 slučajeva je bila potrebna pravna podrška, objašnjava zamenica lokalnog ombudsmana Grada Subotica, Maja Toskić.
Među javnim preduzećima, najviše Subotičana žalilo se na JKP „Vodovod i kanalizacija“ i to pre svega zbog računa.
Kada su u pitanju posebne aktivnosti, Kancelarija lokalnog ombudsmana tokom protekle godine pružala je i pomoć licima koja su imala mogućnost da svoje nelegalne objekte priključe na strujnu i vodovodnu mrežu i sistem grejanja, a pored toga deo aktivnosti bio je usmeren i na zaštitu potrošača i to pre svega kada su naši najstariji sugrađani u pitanju.
Kada je u pitanju Gradska uprava, najviše obraćanja- 62, bilo je zbog rada Sekretarijata lokalne poreske administracije, ali u većini slučajeva zbog nedoumica i pitanja, ističu iz Kalcelarije lokalnog ombudsmana.