Kancelariji lokalnog ombudsmana tokom prošle godine obratilo se više od 1000 sugrađana

Kancelariji lokalnog ombudsmana tokom protekle godine obratilo se više od 1500 sugrađana. Najveći broj obraćanja bile su pritužbe na rad javnih preduzeća i ustanova čiji je osnivač Grad i to najviše zbog ćutanja administracije i zbog računa, dok je deo obraćanja bio iz sfere zaštite ljudskih prava.

Najveći broj obraćanja Subotičana u 2023. godini Kancelariji lokalnog ombudsmana bio je vezan za rad Centra za socijalni rad protiv kog je podneto 145 pritužbi. Od ukupnog broja obraćanja u 27 predmeta je bilo potrebno sprovesti postupak, a u 118 slučajeva je bila potrebna pravna podrška, objašnjava zamenica lokalnog ombudsmana Grada Subotica, Maja Toskić.

Među javnim preduzećima, najviše Subotičana žalilo se na JKP „Vodovod i kanalizacija“ i to pre svega zbog računa.

Kada su u pitanju posebne aktivnosti, Kancelarija lokalnog ombudsmana tokom protekle godine pružala je i pomoć licima koja su imala mogućnost da svoje nelegalne objekte priključe na strujnu i vodovodnu mrežu i sistem grejanja, a pored toga deo aktivnosti bio je usmeren i na zaštitu potrošača i to pre svega kada su naši najstariji sugrađani u pitanju.

Kada je u pitanju Gradska uprava, najviše obraćanja- 62, bilo je zbog rada Sekretarijata lokalne poreske administracije, ali u većini slučajeva zbog nedoumica i pitanja, ističu iz Kalcelarije lokalnog ombudsmana.