Više od 80 poziva upućeno je telefonskom centru Crvenog krsta Subotica za dva i po meseca koliko postoji linija za pružanje psiho-socijalne podrške starijim osobama i osobama sa invaliditetom.
Telefonski centar namenjen za pružanje psihološke podrške starijim osobama i osobama sa invaliditetom, kao i neformalnim negovateljima u Crvenom krstu Subotica počeo je sa radom 25. marta ove godine. Od tog datuma do danas volonterima koji dežuraju kraj telefona upućeno je više od 80 poziva. Naši sugrađani najviše su zvali zbog pitanja koja se tiču infekcije kovid-19.
Kraj telefona u ovom telefonskom centru dežura desetak edukovanih stručnih saradnika i volontera koji su prošli obuke iz prve psihološke pomoći, koju je realizovao Crveni krst Srbije.
Broj telefona za psiho-socijalnu podršku našim starijim sugrađanima 024/621-104, a dostupan je od ponedeljka do petka u terminu od 9-13 časova. Ovaj telefonski centar deo je projekta “Jačanje otpornosti starijih osoba i osoba sa invaliditetom tokom Kovid-19 i budućih kriza” koji realizujer Crveni krst Srbije.