Prošle godine građani se više obraćali Zaštitniku građana nego u 2017.

Prošle godine zabeležen je povećan broj obraćanja građana gradskom ombudsmanu, a to povećanje u odnosu na 2017. godinu iznosi čak 25 odsto. Ovoj situaciji najviše su doprinele pritužbe građana zbog rešenja o naknadi za odvodnjavanje.
U prethodnoj godini bilo je preko 2500 obraćanja Zaštitniku građana, što je za oko 700 više nego u 2017. godini. Subotičani su se Zaštitniku građana javljali zbog problema u oblasti imovinskog i radnog prava, zbog problema u porodičnim odnosima, ali najviše zbog rešenja o naknadi za odvodnjavanje. Samo zbog toga tokom prošle godine Zaštitniku građana stiglo je preko 700 prigovora.
Ono što je dobro, ističe Zaštitnik građana Zlatko Marosiuk, jeste činjenica da je prošle godine došlo do povećanja broja postupaka medijacije. Te je tako u 2018. godini bilo oko 50 postupaka, a od toga oko 30 je rešeno pozitivno.