Predstavljena turistička ponuda Niša

Kako bi povećali broj noćenja turista koji se u proseku u Nišu zadržavaju jedan ili dva dana, Turistička organizacija Niša u našem gradu je danas započela promotivnu kampanju Grada Niša i okoline pod nazivom “Biram srcem, biram Niš”.

Niš je poznat kao grad bogatog kulturno-istorijskog nasleđa. Posetioci Niša imaju priliku da obiđu arheološko nalazište “Medijana”, čuvenu Nišku tvrđavu, Ćele Kulu i autentično sačuvan logor iz Drugog svetskog rata “12. februar”. Osim bogatog kulturno-istorijskog nasleđa, Niš turistima nudi i priliku da uživaju u brojnim prirodnim lepotama među kojima se posebno ističu Sićevačka i Jelašnička klisura gde se aktivno radi na promovisanju sadržaja za one koji vole prirodu i aktivan turizam.

Kako najavljuju iz Turističke organizacije Niša, tokom leta će u ovom gradu biti održane mnogobrojne manifestacije među kojima su i neke sa bogatom tradicijom, poput džez festivala “Nišvil”, kao i Filmski susreti, a prvi na redu je viteški festival “Zaštitnici tvrđave” koji se organizuje po 4. put.

U Nišu postoji i aerodrom “Konstantin Veliki”, koji u ovom trenutku putem 3 avio kompanije: Air Serbia, Viz Air i Ryan Air nudi letove do 15 evropskih destinacija sa mogućnošću proširenja destinacija u zavisnosti od trenutnih ograničenja usled pandemije kovida-19.