Podnošenje elektronskih zahteva za još nekoliko usluga na sajtu Grada

Grad Subotica je uz podršku Kancelarije za informacione tehnologije i elektronsku upravu, omogućio podnošenje elektronskih zahteva za izdavanje odobrenja za obavljanje taksi prevoza, za donošenje rešenja o prestanku važenja odobrenja za obavljanje taksi prevoza, za izdavanje odobrenja za privremeno zauzimanje javne površine postavljanjem letnje bašte, za privremeno zauzimanje javne površine za prodaju kestenja, cveća, sveća, za izdavanje informacije o lokaciji, za izdavanje odobrenja radi privremenog zauzimanja javne površine odlaganjem građevinskog materijala, postavljanjem skele, ograde gradilišta.

Da bi se pokrenula usluga podnošenja elektronskih zahteva, neophodno je kliknuti na baner eZahtevi koji se nalazi na sajtu Grada Subotice, koji preusmerava na portal eUprava na kom se podnosilac zahteva prijavljuje. Nakon prijave, u narednom polju, podnosilac zahteva bira u padajućem meniju odgovarajući obrazac vrste zahteva, gde je neophodno da se popune sva zadata polja. Za korisničku podršku građani se mogu obratiti na mejl [email protected].