уторак , 13 априла 2021
Naslovna / Društvo / Onlajn šopovi su u obavezi da jasno naznače trajanje popusta

Onlajn šopovi su u obavezi da jasno naznače trajanje popusta

„Ponuda prodajnog podsticaja sadrži vrstu podsticaja, precizno i jasno određenje robe ili usluge na koju se odnosi, period važenja podsticaja, sa naznakom datuma početka i datuma isteka, a u slučaju rasprodaje, naznaku ‘dok traju zalihe’, kao i sve eventualne posebne uslove vezane za ostvarivanje prava na podsticaj, podsećaju u Sektoru udruženja“, ukazuju iz Sektora udruženja privrede PKS.

Prodajni podsticaj je ponuda robe ili usluge pod povoljnijim uslovima u odnosu na redovnu ponudu i to naročito sa sniženom cenom, posebnim uslovima prodaje, isporuke, sa obećanjem nagrade, sa pratećim poklonima u programima lojalnosti odnosno drugim pogodnostima“ navodi se u Zakonu o trgovini, saopšteno je na sajtu PKS.

O autoru Goran

Pogledaj i sledeće

Još 200 mesta za nove biznis projekte uz podršku države

Još 200 slobodnih mesta ostalo je za obuku i finansiranje novoosnovanih preduzetnika, budućih startapa, zadrugara, …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *