Od sutra ponovo počinje očitavanje vodomera za individualne potrošače u kućama

Nakon nekoliko meseci, od sutra ponovo počinje očitavanje vodomera za individualne potrošače u kućama. Iz JKP “Vodovod i kanalizacija” objašnjavaju da se zbog naplate prosečne potrošnje za ove potrošače, nakon očitavanja može desiti da neki od od njih budu u pretplati, ali i u minusu.

JKP “Vodovod i kanalizacija” istekao je ugovor sa preduzećem koje je očitavalo vodomere kod individualnih potrošača, odnosno u kućama kojih ima oko 29.000 hiljada. Nakon isteka ugovora raspisana je javna nabavka na koju se javilo 3 ponuđača za posao očitavanja vodomera, a preduzeće je odabralo najpovoljnijeg. Međutim, preostala dva ponuđača su uložila žalbu što je zaustavilo proces. Tek nakon razrešenja, “Vodovod” je tokom prošle nedelje potpisao ugovor sa najpovoljnijim ponuđačem, pa će od sutra opet početi očitavanje vodomera za individualne potrošače.

Individualni potrošači su od JKP “Vodovod i kanalizacija” za jul i avgust dobili račune koji su obračunati na osnovu potrošnje tokom ovih meseci u prošloj godini. Iz ovog preduzeća objašnjavaju da potrošači neće biti oštećeni, budući da će nakon očitavanja dobiti račune sa realnim stanjem.

Iz JKP “Vodovod i kanalizacija” kažu da im građani mesečno upute između 50-100 reklamacija na visinu računa. Iz ovog preduzeća poručuju da ukoliko potrošači sumnjaju u ispravnost vodomera mogu uputiti zahtev ovom preduzeću za kontrolu aparata. Vodomer se u tom slučaju šalje u Direkciju za dragocene metale gde se vrši njegova kontrola, ali napominju da račun za proveru isrpavnosti snosi onaj ko nije bio u pravu, odnosno ukoliko je ispravan, trošak snosi potrošač, dok u slučaju da je neispravan račun plaća “Vodovod”.