Nove elektronske usluge na sajtu grada

Subotičani odnedavno mogu elektronskim putem da podnesu zahtev za 7 vrsta usluga. Ovaj način podnošenja zahteva štedi vreme i ubrzava samu proceduru podnošenja i izdavanja zahteva.

Grad Subotica omogućio je podnošenje elektronskih zahteva na sajtu Grada za 7 vrsta usluga za koje Subotičani više ne moraju da dolaze lično u gradsku upravu. Elektronski zahtev se može podneti za odobrenje za obavljanje taksi prevoza- obrazac 1, za donošenje rešenja o prestanku važenja odobrenja za obavljanje taksi prevoza- obrazac 2, za rešenje o prestanku važenja odobrenja za obavljanje taksi prevoza- obrazac 29, odobrenje za privremeno izdavanje javne površine postavljanjem letnje bašte, za prodaju kestenja, cveća, sveća na javnoj površini, informacije o lokaciji i odobrenje radi privremenog zauzimanja javne površine odlaganjem građevinskog materijala, postavljanjem skele, ograde gradilišta.

Nove elektronske usluge olakšaće komunikaciju građana sa Gradskom upravom i skratiće vreme potrebno za podnošenje prijava. Iz lokalne samouprave ističu da se ceo postupak vodi elektronski, ali da građani mogu da odaberu da rešenje dobiju i putem pošte.

Elektronske usluge pokrenute su pre 7 dana na zvaničnom sajtu grada: subotica.rs, a sugrađanima je omogućena i korisnička podrška, pa se za pomoć mogu obratiti elektronskim putem na email adresu: [email protected]