Iako je u modernom dobu svakodnevni život nezamisliv bez upotrebe računara i interneta, psiholozi napominju da bi roditelji trebalo da obrate pažnju na vreme koje njihova deca provedu za računarom koristeći internet. Znanja koja steknu u školi i koja se odnose na sticanje novih veština pri upotrebi računara mogu biti korisna, ali nasuprot tome, neograničeno korišćenje interneta bez nadzora roditelja može imati negativne posledice upozoravaju stručnjaci.
Učenici četvrtog razreda rekli su nam da svakodnevno koriste računar, a da putem interneta istražuju, čitaju pesme, priče, gledaju crtane filmove i igraju igrice. Sajtovi koje najčešće posećuju su Ju tub i Gugl.
Predmet ,,Od igračke do računara“ je izborni predmet,uveden pre osam godina sa ciljem edukacije dece za korišćenje računara kao vid usmerenog učenja istakla je Ana Kopunović, učiteljica koja predaje ovaj predmet. U OŠ ,,Jovan Jovanović Zmaj“ druga generacija učenika nižih razreda jednom nedeljno uči rad u Word-u i Power-pointu kao i aplikaciji ,,Skreč“ koja se koristi za osnove programiranja,a u sklopu toga deca se edukuju i o bezbednosti korišćenja interneta.
Upotrebu računara kod dece nižih razreda trebalo bi svesti na na minimum odnosno do pola sata dnevno uz nadzor roditelja, kako bi se pravilno selektovali željeni sadržaji koji su prilagođeni tom uzrastu poručuju psiholozi. Deca tog uzrasta treba da se druže sa vršnjacima zbog socijalizacije, u čiju krajnost kao posledicu može dovesti preterano korišćenje računara i interneta.
Predmet ,,Od igračke do računara“ je izborni predmet za učenike od prvog do četvrtog razreda i služi deci kao uvod u informatički svet. Od jeseni Informatika će postati obavezan predmet i za učenike petog i šestog razreda.