Grejna sezona do sada bez većih kvarova

Tokom ove grejne sezone u JKP „Subotička toplana“ do sada nije bilo većih kvarova na sistemu, a korisnici su najčešće prijavljivali manje probleme na unutrašnjim instalacijama koji su rešavani odmah.

Ova grejna sezona za korisnike usluga „Subotičke toplane“ protiče u najboljem redu, ocenjuje direktor proizvodnje u ovom preduzeću, Davor Andrašić. On ističe da je novembar 2024. godine bio drugi najhladniji mesec za proteklih 14 godina što je uticalo i na potrošnju energenata i na plasman proizvedene toplotne energije.

Korisnici su od početka ove grejne sezone najviše prijavljivali kvarove na unutrašnjim grejnim instalacijama. Najčešće se radilo o kapanju i curenju ventila, o pojavi vazdušnih čepova i slično. Andrašić ističe da se i u pogonskom delu dešavaju kvarovi i neusaglašenosti, ali da se oni rešavaju brzo i potrošači ih ne osećaju.

„Subotička toplana“ toplotnom energijom snabdeva oko 11.000 potrošača. Kvarove ili curenja na instalacijama potrošači mogu prijaviti na dežurni broj dispečerske službe koja je dostupna tokom 24 časa svakog dana na na broj: 024/ 548- 366.