Do sada izdato 500 naloga za pristup eUpravi

Od kada je otvoren šalter za podršku registraciji na portalu eUprave u Uslužnom centru Gradske kuće do danas izdato je više od 500 naloga za pristup eUpravi. Iz Gradske uprave najavljuju da će u narednom periodu “eGrađanima” u Subotici biti dostupno online 5 najčešćih usluga lokalnih organa vlasti.

Od 20. aprila kada je otvoren specijalizovan šalter za podršku registracije građana na portal eUprave, do danas su službenici Uslužnog centra pomogli da se registruje više od 500 naloga na ovom portalu. Kako objašnjavaju u gradskoj upravi, interesovanje je bilo i veće, a najčešći problemi koji su se javljali prilikom registrovanja naloga su većinom vezani za nedovoljno poznavanje informacionih tehnologija od strane građana koji su hteli da se registruju.

Subotičanima koji su registrovani na portal eUprave u Uslužnom centru u prizemlju Gradske kuće omogućen je pristup nalozima putem dvofaktorske autentikacije, što predstavlja viši stepen zaštite samog naloga, objašnjava sekretar Sekretarijata za opštu upravu i zajedničke poslove, Petar Pantelinac. On kaže da je Subotica, na nivou Srbije, jedna od uprava sa najvećim brojem prijavljenih na portal eUprave. Postoje 3 načina prijavljivanja na ovaj portal, od čega su dva za korisnike.

Kako najavljuje Pantelinac, gradska uprava u ovom trenutku priprema 5 najčešćih postupaka ispred organa, koji će u narednom periodu biti dostupni online na eUpravi.