Prikazan „Studentski film“ realizovan u okviru projekta FILMY

“Studenski film” realizovan u saradnji učesnika iz Segedina i Subotice, u okviru projekta FILMY, prikazan je juče u bioskopu Abazija na Paliću. Ovim filmom najavljen je program sa 3.Žigmond Vilmoš film festivala iz Segedina, koji će se prikazivati u okviru Festivala evropskog filma na Paliću. U okviru projektnih aktivnosti Festivala, organizovan je masterclass, na kojem učestvuje ukupno 20 studenata iz Segedina i Subotice. “Studentski film” rezultat je prethodnih edukativnih aktivnosti, koje su realizovane kroz saradnju učesnika iz Srbije i Mađarske. Za članove masterclassa kako iz Segedina tako i Subotice, kako kažu ovo je bilo vredno iskustvo koje će im koristiti za dalju orijentaciju na putu umetničkog stvaralaštva iz oblasti filma. Uprkos jezičkoj barijeri, ostvarena je uspešna saradnja, naveli su učesnici edukativnog programa.U fokusu projekta FILMY su 3 vrste aktivnosti, a to su filmska edukacija mladih, razvoj filmskih klubova u prekograničnom regionu kao i saradnja dva filmska festivala iz prekograničnog regiona. Po prvi put sprovodi se i masterclass na Palićkom festivalu, a to će postati standardna prateća edukativna aktivnost festivala, poručio je projektni menadžer FILMY-a, Vladimir Perović. On je istakao da je “Studentski film” veoma ambiciozan i uspešan poduhvat. Projekat FILMY – Filmska umetnost povezuje mlade ljude, realizuje se u okviru Interreg IPA CBC programa Mađarska – Srbija. U okviru selekcije filmova sa partnerskog festivala biće prikazano 8 dugometražnih, kratkih i eksperimentalnih filmova.