Predstavljen servis Moj-eRačun

U toku prepodneva u Regionalnoj privrednoj komori predstavnici kompanije “Docloop” održali su obuku zainteresovanim predstavnicima subotičkih preduzeća na temu servisa Moj-eRačun. Primena ovog servisa omogućuje korisnicima efikasnije i sigurnije poslovanje, kao i automatsko proknjižavanje računa i jasnu evidenciju o tome da li su poslati dokumenti preuzeti od strane krajnjih korisnika.

Kompanija “Docloop”, odnosno servis Moj-eRačun je informacijski posrednik za razmenu elektronskih računa i drugih elektronskih dokumenata. Tema današnje edukacije bila je digitalizacija poslovanje i uvođenje elektronskik računa i drugih elektronskih dokumenata koji je primemnjiv u okviru svih firmi bez obzira na branšu i veličinu. Primenom servisa Moj-eRačun kompanija koja šalje dokumente ima jasnu evidenciju o tome šta se dalje dešava sa poslatim dokumentima.

Kompanija “SAOP” razvila je elektronsku razmenu računa sa servisom Moj-eRačun kako bi korisnicima omogućili efikasnije i konkurentnije poslovanje u Srbiji i u inostranstvu. “Saop” je razvio 2 programska rešenja: Minimax – koji predstavlja Internet knjigovodstveno-poslovni program za mikro, mala i srednja preduzeća i knjigovodstvene agencije, i E-centar koji predstavlja ERP rešenje za veće kompanije sa složenijim poslovnim procesima.

Polaznici današnje obuke obučeni su za samostalno upravljanje procesima izrade, slanja i obrade elektronskih računa u skladu sa važećim zakonima Srbije i pripremljeni su za predstojeće izmene zakona u ksladu sa propisima na nivou Evropske unije.