utorak , 17 oktobar 2017
Naslovna / Ekonomija / Naučni skup na temu „Menadžment i marketing- trendovi i uticaji na efikasnost tržišta u Srbiji“

Naučni skup na temu „Menadžment i marketing- trendovi i uticaji na efikasnost tržišta u Srbiji“

U Velikoj većnici Gradske kuće održan je naučni skup pod nazivom „Menadžment i marketing-trendovi i uticaji na efikasnost tržišta R. Srbije“.

Cilj naučnog skupa jeste da se analiziraju savremeni trendovi i uticaji marketinga i menadžmenta na jedan od gorućih problema naše privrede, a to je efikasnost, poručio je dekan Ekonomskog fakulteta u Subotici, prof. dr Aleksandar Grubor.

Profesor na Ekonomskom fakultetu u Beogradu dr Nebojša Janićijević istakao je da saradnja između Ekonomskog fakulteta iz Beograda i Ekonomskog fakulteta iz Subotice traje dugo, on je dodao i da dva fakulteta najviše sarađuju u oblasti marketinga i menadžmenta.

Naučni skup organizovao je Ekonomski fakultet u Subotici u saradnji sa Naučnim društvom ekonomista Srbije i Ekonomskim fakultetom u Beogradu.

O autoru Miljana Crnogorac

Pogledaj i sledeće

Plaćanje platnom karticom i istovremeno podizanje keša

Građani Srbije će u narednom periodu moći da, tokom kupovine robe i usluga u objektima …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *