Četiri miliona dinara za decu obolelu od raka

U okviru kampanje „Recite NE plastičnoj kesi i nešto lepo će da se desi“ koju je kompanija Univerexport realizovala zajedno sa svojim potrošačima, prikupljeno je četiri miliona dinara za decu obolelu od raka.

Aktivnost u trajanju od mesec dana, od 26. jula do 26. avgusta, podrazumevala je da za svaki račun na kome nije plastična kesa Univerexport donira 2 dinara udruženju Nurdor, nacionalnom udruženju za decu obolelu od raka. Rezulatati aktivnosti kažu da je u svakom objektu, svakog dana, tek svaki treći kupac kupio plastične kese, a izraženo u procentima potrošnja plastičnih kesa smanjena je za čak 68%. Za mesec dana trajanja kampanje 1.960.086 računa nije imalo plastičnu kesu, a kompanija Univerexport na ime ovog zajedničkog poduhvata značajnog kako za zaštitu životne sredine, tako i u smislu svesti potrošača, donira 4.000.000 dinara udruženju Nurdor. Sredstva su namenjena za odeljenje hemato-onkologije Instituta za zdravstvenu zaštitu dece i omladine Vojvodine, odnosno Dečiju bolnicu.

Podaci da je Srbija prva u Evropi po broju dece obolele od raka, uz ostale statističke podatke koji kažu da svakog dana jedno dete u Srbiji oboli od raka, a svake nedelje jedno dete umre od te bolesti bili su dovoljni motivi da kompanija Univerexport realizuje ovu humanitarnu akciju.